تفریحات قبرس شمالی
شما این مقاله را درباره قبرس شمالی می‌خوانید.

صفحه اینستاگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

صفحه اینستاگرام دپارتمان تحصیلی

تلگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

تلگرام دپارتمان تحصیلی

تفریحات قبرس شمالی

علاوه بر امنیت و رفاه، تنوع تفریحات در قبرس به‌گونه‌ای است که در تمامی ایام و فصول سال گردشگران بسیاری را به سمت این کشور جذب می‌کند. اگر شما نیز می‌خواهید با تفریحاتی در قبرس شمالی آشنا شوید، به ادامه این بخش از مطلب توجه کنید.

 

سواحل

قبرس، جزیره‌ای پهناور در حاشیه‌ی مدیترانه است که برخی از شگفت‌انگیزترین سواحل آفتابی جهان را دارد. سفر به این کشور جزیره‌ای با برخی از رؤیایی‌ترین چشم‌اندازها و آفتابِ درخشان مدیترانه، ایده‌آل هر گردشگری است.

قبرس با سواحل ماسه‌‌ای و صخره‌ای، آب‌های نیلی و بسیار زلال، کوهستان‌های جنگلی و انبوه، و دره‌های سرسبز و تنوع بالای پوشش گیاهی و جانوری کمیاب خود، یکی از زیباترین کشورهای دنیاست، به این جهت، وقت بستن چمدان‌ها برای سفر، از دوربین عکاسی غافل نشوید تا لذت غیرقابل‌وصف عکاسی از مناظر دیدنی این جزیره جادویی را از دست ندهید. قبرس سرشار از مناظر طبیعی حیرت‌انگیز است، می‌توانید سواحل ماسه‌ای زیبا را در جنوب این کشور، خلیج‌های سنگی بکر را در شمال، جنگل‌های سرسبز و انبوه را در شرق و صخره‌ها و تپه‌های زیبا را در غرب آن مشاهده کنید. در همین حال، بسیاری از امکانات رفاهی، امکانات ورزش‌های آبی، استراحتگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها از قبرس مقصد محبوب گردشگری ساخته که سالانه ۳ میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند تا تعطیلات هیجان‌انگیزی را در کنار سواحل آفتابی آن سپری کنند.

پیاده‌روی و دوچرخه سواری

یکی از انواع تفریحات قبرس شمالی پیاده‌روی و دوچرخه سواری در مسیرهای گردشگری این جزیره است. در تمامی قسمت‌های این جزیره مسیرهای مشخصی برای پیاده‌روی تعبیه کرده‌اند، که در تمامی فصل‌های سال همیشه شلوغ خواهد بود. همچنین این مسیرها را برای دوچرخه سواری و تماشای غروب آفتاب و سواحل قبرس شمالی نیز طراحی کرده‌اند.

تفریحات آبی

قبرس شمالی کشوری است با ۳۰۰ روز آفتابی در سال و آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای. این جزیره زیبا و خوش آب و هوا دارای سواحل صخره‌ای و شنی متعددی است که این کشور امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای برای شنا کردن، حمام آفتاب گرفتن، اسکی روی آب، موج سواری، غواصی و قایق سواری ارائه می‌دهند و در نتیجه می‌توان لحظات فوق‌العاده‌ای را در دریای آبی و زیبای مدیترانه سپری کرد. تنوع ورزش‌ها و تفریحات آبی و قیمت مناسب آن‌ها نسبت به سایر کشورها، هر ساله تعداد زیادی توریست را به قبرس شمالی جذب می‌کند.

غواصی

قبرس شمالی یکی از مقاصد اصلی غواصان حرفه‌ای است .وقتی‌که صحبت از غواصی می‌شود، قبرس با کشتی‌های فراوان غرق‌شده و دیگر جاذبه‌های زیر آبی از سایر مقاصد گردشگری برای این کار متمایز است.

تماشای ساحل لاکپشت

یکی از جاذبه‌های قبرس شمالی، ساحل لاکپشت‌ها است. البته این منطقه را محافظت کرده‌اند  و نمی‌توانید هر موقع از سال به تماشای لاکپشت‌ها بپردازید. در بعضی از فصل‌ها با تولد لاکپشت‌های کوچک، سواحل آن پر از این موجودات زیبا خواهد شد، و سالانه گردشگران بسیاری برای تماشای رژه لاکپشت‌ها خواهند آمد.

بازی گلف

گلف از ورزش هایی است که روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. شمامی توانید در قبرس تمام مدت سال گلف بازی کنید و از تماشای دریای مدیترانه لذت ببرید.

پرندگان بومی

اکوسیستم قبرس شمالی به‌گونه‌ای است که پرندگان بومی و بسیار زیبای این منطقه همیشه در حال پرواز بر فراز آسمان این جزیره هستند. ازاین‌رو تماشای پرندگان بومی از دیگر تفریحات قبرس است.

 

مطالب دیگر

سفارت خانه ها و کنسول گری های موجود در قبرس شمالی

سفارت خانه ها و کنسول گری های موجود در قبرس شمالی

اگر مایل هستید بدانید خدمات کنسولگری برای ایرانیان در قبرس شمالی چگونه انجام می شود جهت اطلاع شما عزیزان، کنسولگری ایران در قبرس شمالی به‌ عنوان نماینده‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران یک‌باردرهفته، روزهای چهارشنبه دریکی ازدانشگاه های قبرس شمالی حضورپیدا میکند. کنسولگری...

نحوه‌ی رجیستری تلفن همراه در قبرس شمالی

نحوه‌ی رجیستری تلفن همراه در قبرس شمالی

دریافت سیم‌کارت جدید و رجیستری تلفن همراه همانطور که همه می‌دانیم امروزه ارتباط از طریق نلفن همراه امری ضروری است.تصور کنید چه در محل کار چه محل تحصیل و درکل بیرون از خانه نیاز به نلفن همراه می‌باشد و تمامی کارهای روزمره‌ی ما با تلفن همراه انجام می‌شود، همچنین در خصوص...

خرید ماشین در قبرس شمالی

خرید ماشین در قبرس شمالی

یکی از ایرادات اساسی قبرس شمالی سیستم حمل و نقل عمومی میباشد. این کشور به جهت جمعیت کم، مسافت های کوتاه و همچنین قیمت بسیار کم اتومبیل توجهی به ارتقاء سیستم حمل نقل عمومی نکرده است. لذا افرادی که به دنبال اقامت بیش از یک سال در قبرس شمالی هستند بهتر است به فکر خرید یک...

پشتیبانی آنلاین!

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما از حساب‌های زیر تماس برقرار کنید.

  • خیر، کلیه خدمات مشاوره در کمپانی پایسان کاملاً رایگان می‌باشد.
  • کارشناسان ما در تایم کاری بلافاصله بعد از پیغام یا تماس شما، با شما ارتباط برقرار خواهند کرد!
SocialSocialSocialSocial