قوانین و شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک
شما این مقاله را درباره دانستی‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی | سرمایه‌گذاری در قبرس | قبرس شمالی می‌خوانید.

صفحه اینستاگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

صفحه اینستاگرام دپارتمان تحصیلی

تلگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

تلگرام دپارتمان تحصیلی

قوانین و شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک

قوانین و شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک به این صورت است. که در مرحله اول بعد از مشاوره با کارشناسان فروش در شرکت مهاجرتی پایسان زمانی برای بازدید از پروژه ها برای سرمایه گذاران در نظر گرفته میشود سپس یک  دعوتنامه از سوى شركت معتبر ساختمانى جهت بازديد و خريد ملک  به سرمایه گذاران فرستاده میشود. فرد متقاضى ميتواند همراه با خانواده خود ويزاى حد اقل یک ماهه رو در فرودگاه قبرس شمالی  دریافت نماید، در صورت قطعى شدن خريد ملك از طرف متقاضى و پرداخت یک سوم از کل مبلغ ملک تیم مهاجرتی پایسان پروسه  اقامت متقاضی به همراه اعضای خانواده را شروع می کند.

شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک

قوانین و شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک با پرداخت ماليات پنج صدم درصد از كل مبلغ خريدارى شده شروع می شود.به این مرحله ثبت با سند برابر است گفته می شود. یعنی با پرداخت این مبلغ نا چیز به اداره مالیات و تمبر کردن قرارداد  دولت شما را صاحب این ملک دانسته و از هر گونه سو استفاده ای دیگر از این ملک کاملا جلوگیری می گردد.

یکی دیگر از مدارکی که سرمایه گذار باید به پلیس مهاجرت ارایه دهد پرینت مالی می باشد. که این مبلغ تقریبا 10 هزار دلار می باشد. شرکت مهاجرتی پایسان برای ارایه این پرینت مالی در کنار سرمایه گذاران خود می باشد.

مدرک دیگری که سرمایه گذار باید به پلیس مهاجرت ارایه دهد سو پیشینه فرد متقاضی می باشد. در صورتی که  ملکی به اسم دو نفر باشد هر دو نفر باید سوپیشینه خود را به پلیس مهاجرت ارایه دهد.

صدور کارت اقامت متقاضی به همراه خانواده تقریبا یک ماه طول می کشد. در صورتی که سرمایه گذار نتواند این مدت زمان را در قبرس شمالی سپری کند می تواند در طی این پروسه می تواند ورود و خروج به کشور داشته باشد.

کلیه امور اخذ اقامت توسط شرکت مهاجرتی پایسان انجام می شود و سرمایه گذار هیچ مبلغی برای انجام این امور پرداخت نمیکند.

در حالت کلی مدارک لازم جهت انجام پروسه اقامت به شرح زیر می باشد:

  • پرداخت حداقل 33 درصد از ارزش ملک.
  • پرداخت 0.05 درصد جهت تمبر کردن سند اصلی.
  • سو پیشیه تمام افراد خانواده (برای فرزندان زیر 18 نیاز نمی باشد).
  • سند ازدواج.
  • نامه بانکی به مبلغ 10000 هزار دلار.

مطالب دیگر

دریافت گواهینامه رانندگی در قبرس شمالی

دریافت گواهینامه رانندگی در قبرس شمالی

بعد از مهاجرت چه اقداماتی جهت دریافت گواهینامه‌ی رانندگی لازم است؟ تصور کنید که تصمیم به مهاجرت دارید و قرار است زندگی جدیدی را در کشوردیگری آغازکنید. همانطور که می‌دانید گواهینامه‌ی رانندگی یکی از فوریت ها و نیازمندی ها جهت رانندگی در سطح شهر می‌باشد. پس یا گواهینامه...

سفارت خانه ها و کنسول گری های موجود در قبرس شمالی

سفارت خانه ها و کنسول گری های موجود در قبرس شمالی

اگر مایل هستید بدانید خدمات کنسولگری برای ایرانیان در قبرس شمالی چگونه انجام می شود جهت اطلاع شما عزیزان، کنسولگری ایران در قبرس شمالی به‌ عنوان نماینده‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران یک‌باردرهفته، روزهای چهارشنبه دریکی ازدانشگاه های قبرس شمالی حضورپیدا میکند. کنسولگری...

نحوه‌ی رجیستری تلفن همراه در قبرس شمالی

نحوه‌ی رجیستری تلفن همراه در قبرس شمالی

دریافت سیم‌کارت جدید و رجیستری تلفن همراه همانطور که همه می‌دانیم امروزه ارتباط از طریق نلفن همراه امری ضروری است.تصور کنید چه در محل کار چه محل تحصیل و درکل بیرون از خانه نیاز به نلفن همراه می‌باشد و تمامی کارهای روزمره‌ی ما با تلفن همراه انجام می‌شود، همچنین در خصوص...

پشتیبانی آنلاین!

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما از حساب‌های زیر تماس برقرار کنید.

  • خیر، کلیه خدمات مشاوره در کمپانی پایسان کاملاً رایگان می‌باشد.
  • کارشناسان ما در تایم کاری بلافاصله بعد از پیغام یا تماس شما، با شما ارتباط برقرار خواهند کرد!
SocialSocialSocialSocial