تهیه بلیط و سفر به قبرس شمالی
شما این مقاله را درباره قبرس شمالی می‌خوانید.

صفحه اینستاگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

صفحه اینستاگرام دپارتمان تحصیلی

تلگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

تلگرام دپارتمان تحصیلی

تهیه بلیط و سفر به قبرس شمالی

نکات مهم در تهیه بلیط و سفر به قبرس شمالی

  • برای تهیه بلیط و سفر به قبرس شمالی شما نیاز به اخذ ویزا در ایران ندارید. سفربه قبرس شمالی مثل کشور ترکیه بدون نیاز به ویزا است و در فرودگاه قبرس به شما ویزا داده می شود.
  • برای تهیه بلیط به آژانس های مسافرتی مراجعه کرده و بلیط  قبرس شمالی ( فرودگاه ارجان ) را درخواست کنید. دقت نمایید تنها فرودگاه قبرس شمالی در شهر لفکوشا و با نام ارجان واقع می باشد.
  • در نظر داشته باشید پرواز مستقیم به قبرس شمالی وجود ندارد. همه‌ی پروازها در ترکیه توقف کرده و با یک پرواز دیگر عازم قبرس شمالی خواهید شد.
  • اگر می خواهید چمدان های خود را در تهران تحویل دهید و درقبرس تحویل بگیرید بلیط یک سره خریداری کنید. یعنی بلیط ها را به صورت جداگانه خریداری نفرمایید اگر شما یک بلیط برای ترکیه بخرید و یک بلیط جداگانه از ترکیه به قبرس شمالی شما بایدبار هایتان را ترکیه تحویل بگیرید و دوباره تحویل بدهید. بنابراین از آژانس مسافرتی بلیط یک سره خریداری کنید و زمانی که در فرودگاه بارهایتان را تحویل  می‌دهید  به کسی که بار شما را تحویل می‌گیرد بگویید که بارهایم را در قبرس شمالی می‌خواهم تحویل  بگیرم.
  • از شهرستان های بزرگ مثل تبریز مشهد اصفهان شیراز فقط پرواز های ترکیش ایرلاین وجود دارد.

هزینه بلیط قبرس چقدر است؟

قیمت بلیط هوائی قبرس برای یک طرف، از۷۵۰۰۰۰ تومان و برای رفت و برگشت ۱۲۰۰۰۰۰ تومان می باشد. به شرط رزرو زود هنگام یعنی اگر شما بلیط را حداقل ۱ ماه قبل تر خریداری کنید ارزان تر خواهد بود.

مسیر دریایی به قبرس :

حمل و نقل در قبرس و مسافرت دریایی به مقصد قبرس فقط از طریق بندر مرسین در ترکیه امکان پذیر است و از سایر بنادر کشتی مسافربری به مقصد قبرس وجود ندارد. مسافرت های دریایی عموما سخت و طولانی میباشند و گزینه مناسبی برای آمدن به قبرس نیستند.

مسیر زمینی به قبرس :

برای تهیه بلیط و سفر به قبرس شمالی از طریق مرز زمینی دو راه وجود دارد. مرز بازرگان و مرز رازی که از طریق این مرزها ابتدا به شهر وان در کشور ترکیه و از آنجا از راه هوایی به آنکارا و سپس به ارجان می آیند.

مطالب دیگر

سفارت خانه ها و کنسول گری های موجود در قبرس شمالی

سفارت خانه ها و کنسول گری های موجود در قبرس شمالی

اگر مایل هستید بدانید خدمات کنسولگری برای ایرانیان در قبرس شمالی چگونه انجام می شود جهت اطلاع شما عزیزان، کنسولگری ایران در قبرس شمالی به‌ عنوان نماینده‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران یک‌باردرهفته، روزهای چهارشنبه دریکی ازدانشگاه های قبرس شمالی حضورپیدا میکند. کنسولگری...

نحوه‌ی رجیستری تلفن همراه در قبرس شمالی

نحوه‌ی رجیستری تلفن همراه در قبرس شمالی

دریافت سیم‌کارت جدید و رجیستری تلفن همراه همانطور که همه می‌دانیم امروزه ارتباط از طریق نلفن همراه امری ضروری است.تصور کنید چه در محل کار چه محل تحصیل و درکل بیرون از خانه نیاز به نلفن همراه می‌باشد و تمامی کارهای روزمره‌ی ما با تلفن همراه انجام می‌شود، همچنین در خصوص...

خرید ماشین در قبرس شمالی

خرید ماشین در قبرس شمالی

یکی از ایرادات اساسی قبرس شمالی سیستم حمل و نقل عمومی میباشد. این کشور به جهت جمعیت کم، مسافت های کوتاه و همچنین قیمت بسیار کم اتومبیل توجهی به ارتقاء سیستم حمل نقل عمومی نکرده است. لذا افرادی که به دنبال اقامت بیش از یک سال در قبرس شمالی هستند بهتر است به فکر خرید یک...

پشتیبانی آنلاین!

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما از حساب‌های زیر تماس برقرار کنید.

  • خیر، کلیه خدمات مشاوره در کمپانی پایسان کاملاً رایگان می‌باشد.
  • کارشناسان ما در تایم کاری بلافاصله بعد از پیغام یا تماس شما، با شما ارتباط برقرار خواهند کرد!
SocialSocialSocialSocial