افتتاح حساب در قبرس شمالی
شما این مقاله را درباره دانستی‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی | قبرس شمالی می‌خوانید.

صفحه اینستاگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

صفحه اینستاگرام دپارتمان تحصیلی

تلگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

تلگرام دپارتمان تحصیلی

افتتاح حساب در قبرس شمالی

افتتاح حساب در قبرس شمالی

شما باید بدانید که چگونه می توانید در بودجه خود در یک کشور خارجی مسلط شوید این کار با افتتاح یک حساب بانکی امکان پذیر است. ولی این کار چگونه ممکن است؟ با ما همراه باشید .

واحد پولی مورد استفاده در قبرس شمالی لیره ترکیه (TL) است.

حدود ۲۲ بانک با ۲۳۵ شعبه در تمام شهرهای بزرگ و محل های زندگی این جزیره وجود دارد. در لفكوشا ، کایرنیا ، فاماگوستا ، گوزليورت و لفكه شعبات بانك هاي خارجي تركيه و بانك هاي محلي وجود دارند. خودپردازها در قبرس شمالی و همچنین نقاط مختلف امکان پرداخت خودکار (پرداخت قبض های آب و برق ، قبض تلفن ، آموزش و غیره) به طور گسترده ای فراهم نموده اند. برخی از شعب بانک های خارجی عبارتند از: Türkiye Is Bankasi ، Garanti Bankasi ، Ziraat Bankasi ، HSBC Halk Bankası در قبرس شمالی شعبه دارند. بانک های خصوصی محلی عبارتند از: بانک اعتبار غربی ، خاور نزدیک ، بانک تعاونی ترکیه لیماسول ، Asbank ،  Sekerbank (کبریس) ، بانک Akfinans.

شرایط افتتتاح حساب برای سرمایه گذاران

سرمایه گذاران بعد از خرید ملک یا سرمایه گذاری در قبرس شمالی میتوانند با اسناد مربوطه به همراه چندین مدارک که مشاورین ما آنها را در اختیار شما عزیزان خواهند گذاشت  به بانک مراجعه می کنند  و اقدام به افتتتاح حساب می نمایند .

این  حساب می تواند با پول محلی ، دلار آمریکا ، پوند انگلیس و یا یورو افتتاح شود و می تواند سپرده یا حساب جاری باشد. سیستم توسعه یافته بانکداری اینترنتی به شما امکان انتقال مقادیر را از یک ارز به ارز دیگر با بهترین نرخ بین المللی می دهد. همه بانک ها فرصت استفاده از خدمات خود را در ارائه کارت های اعتباری Visa یا MasterCard فراهم می کنند. در سوپرمارکت ها ، فروشگاه ها ، داروخانه ها ، رستوران ها و مراکز دیگر می توانید از کارت های اعتباری استفاده کنید.

این حساب ارزی مزایای بسیاری دارد که اگر بخواهیم به اولین مزایای این حساب بانکی که برای سرمایه گذاران باز میشود بپردازیم دیگر شما مشکل نقل و انتقال وجه به کشور های دیگر و همچنین مشکل خرید اینترنتی نخواهید داشت.

شرایط افتتتاح حساب برای دانشجویان

برای افتتاح حساب بانکی در قبرس شمالی نیاز به مدرک اقامت و یا اشتغال به تحصیل دارید.
تمام دانشجویان دانشگاه‌های قبرس شمالی می‌توانند پس از ثبت‌نام در دانشگاه، درخواست نامه اشتغال به تحصیل دهند. اما این فقط کافی نیست و شما نیاز به قولنامه خانه‌ای که اجاره کردید یا نامه از خوابگاه‌تان دارید تا برای بانک ببرید تا برای شما حسابی در یکی از بانک‌های قبرس شمالی افتتاح شود.

مطالب دیگر

سفارت خانه ها و کنسول گری های موجود در قبرس شمالی

سفارت خانه ها و کنسول گری های موجود در قبرس شمالی

اگر مایل هستید بدانید خدمات کنسولگری برای ایرانیان در قبرس شمالی چگونه انجام می شود جهت اطلاع شما عزیزان، کنسولگری ایران در قبرس شمالی به‌ عنوان نماینده‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران یک‌باردرهفته، روزهای چهارشنبه دریکی ازدانشگاه های قبرس شمالی حضورپیدا میکند. کنسولگری...

نحوه‌ی رجیستری تلفن همراه در قبرس شمالی

نحوه‌ی رجیستری تلفن همراه در قبرس شمالی

دریافت سیم‌کارت جدید و رجیستری تلفن همراه همانطور که همه می‌دانیم امروزه ارتباط از طریق نلفن همراه امری ضروری است.تصور کنید چه در محل کار چه محل تحصیل و درکل بیرون از خانه نیاز به نلفن همراه می‌باشد و تمامی کارهای روزمره‌ی ما با تلفن همراه انجام می‌شود، همچنین در خصوص...

خرید ماشین در قبرس شمالی

خرید ماشین در قبرس شمالی

یکی از ایرادات اساسی قبرس شمالی سیستم حمل و نقل عمومی میباشد. این کشور به جهت جمعیت کم، مسافت های کوتاه و همچنین قیمت بسیار کم اتومبیل توجهی به ارتقاء سیستم حمل نقل عمومی نکرده است. لذا افرادی که به دنبال اقامت بیش از یک سال در قبرس شمالی هستند بهتر است به فکر خرید یک...

پشتیبانی آنلاین!

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما از حساب‌های زیر تماس برقرار کنید.

  • خیر، کلیه خدمات مشاوره در کمپانی پایسان کاملاً رایگان می‌باشد.
  • کارشناسان ما در تایم کاری بلافاصله بعد از پیغام یا تماس شما، با شما ارتباط برقرار خواهند کرد!
SocialSocialSocialSocial