اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه
شما این مقاله را درباره ترکیه می‌خوانید.

صفحه اینستاگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

صفحه اینستاگرام دپارتمان تحصیلی

تلگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

تلگرام دپارتمان تحصیلی

اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه

اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه

از سال 2022 دولت ترکیه در راستای تسهیل ورود سرمایه گذاری خارجی در بخش املاک قانون شهروندی ترکیه را به مبلغ 400 هزار دلار امریکا تقلیل داد. طبق این قانون شما می توانید در کلیه املاک با هر کاربری با تعیین کارشناس رسمی (اکسپرتیز) پاسپورت ترکیه را در مدت زمان سه الی چهار ماه دریافت کنید. روش دیگر جهت اخذ شهروندی خرید اوراق قرضه دولتی به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار امریکاست که در این روش هم شما با رعایت معافیت مالیاتی و دریافت سود ماهیانه می توانید شهروندی ترکیه را کسب نمایید. شهروندی اخذ شده از طریق سرمایه گذاری برای شما هیچ تفاوتی با شهرمندان ترک ندارد و تمامی قوانین متمم قانون اساسی ترکیه شامل حق رای ،تحصیل رایگان ،خدمات درمانی شامل شما خواهد شد.

داشتن اطلاعات کافی و تسلط بر قوانین روز و جاری در این پروسه توسط مشاورین ما به شما ارائه می گردد و شما در یک حاشیه امن صرفا انتخاب را انجام خواهید داد تکمیل و پیگیری پروسه اخذ شهروندی از ابتدا تا تحویل مدارک توسط وکلای ترک حقوقی شرکت انجام خواهد شد.

اعتبار پاسپورت ترکیه :

پاسپورت ترکیه از اعتبار خوبی برخوردار است شما میتوانید از سایت پاسپورت ایندکس اعتبار سنجی تمامی پاسپورت های کشورهای مختلف را چک کنید طبق اخرین نظر اعلام شده پاسپورت ترکیه در ردیف ۳۰ پاسپورت معتبر جهان قراردارد که خود رتبه مهمی تلقی میگردد و به اعتبار این رتبه بندی به کشورهای زیادی میتوان بدون صدور ویزا یا ویزای انلاین راحت و یا ویزا در مقصد سفرهای بدون محدودیتی را انجام داد در بحث تجاری نیز پاسپورت ترکیه یکی ازمعتبرترین پاسپورت ها در بخش اقتصادی اروپاست بطور مثال در المان اکثر ترک ها فعالیت های اقتصادی مهمی را به خود اختصاص داده اند.

یک آفر ویژه :

اخذ ویزای امریکا براساس معاهده فی مابین کشور امریکا با بعضی از کشورها میسر خواهد بود یکی از کشورهای عضو این معاهده کشور ترکیه ست .ویزای E2 دسترسی راحتی را برای مهاجرت به امریکا برای شما پس از اخذ شهروندی ترکیه فراهم می‌کند و این یکی از مزایای اخذپاسپورت کشور ترکیه ست فقط باید متذکر شویم ویزای E2 نمی تواند به گرین کارت منجر شود و یک ویزای غیر مهاجرتی ست .

مزایای پاسپورت ترکیه در فعالیت های بانکی

شما با داشتن پاسپورت ترکیه هیچ محدودیت بانکی و تجاری نخواهید داشت و در یک تجارت آزاد می توانید فعالیت های اقتصادی خوبی را شروع کنید  از لحاظ اخذ ویزای اروپا و امریکا نیز در بدترین حالت ممکن تا یک ماه برای شما ویزا توریستی صادر میگردد که میبایست یک سری از مدارک را به سفارت مربوطه بصورت انلاین ارائه دهید که معمولا در وب سایت سفارت حساب کاربری برای شما باز و مدارک اسکن و درنهایت ویزای شما در مدت مشخصی صادر می گردد .ویزای مولتی کانادا نیز براحتی برای شما با داشتن پاسپورت ترکیه صادر خواهد شد که دراین بخش درصورت تمایل شما وکلای ما مراحل را انجام خواهند داد. اخذ شهروندی ترکیه شرط حضور و دانستن زبان ترکی را هم ندارد و شما می توانید براحتی با اخذ وکیل ترک و انجام تمامی مراحل قانونی تابعیت ترکیه را اخذ کنید .

مدت زمان اعتبار تابعیت ترکیه:

در ابتدا برای شما پاسپورت ده ساله و بعد از آن تمدید مادام العمر را دارد طبق قانون اساسی ترکیه شهروندی ترکیه به هیچ دلیلی قابل استرداد نبوده و ابطال نمی گردد مگر برای دولت ترکیه ثابت گردد که این شخص برای امنیت ملی ترکیه شخصی خطرناک محسوب میگردد .این تابعیت برای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال هم صادر خواهد شد.فرزندان بالای ۱۸ سال مشمول دریافت تابعیت ترکیه نخواهند شد و خود باید بصورت جداگانه این مسیر سرمایه گذاری را سپری کنند ç

 

مراحل اخذ شهروندی :

* خرید ملک مورد نظر به ارزش حداقل 400 هزار دلار

* تسویه مالی با پروژه خریداری شده

این زمان هم بستگی به زمان تامین نقدینگی شما دارد که معمولا تا یک ماه فرصت دارید این مبلغ را طبق قرارداد منعقده تامین کنید. صدور برگه تاییدیه تابعیت تا یک هفته بعد از تاریخ صدور سند که ما در قانون ترکیه گذاشتن شرح و تعهد عدم فروش سه سال می گوییم. صدور کارت اقامت سرمایه گذاری برای سرپرست خانواده در مدت یک الی دو روز توسط وکلای حقوقی ما  از تاریخ این کارت اقامت حداکثر تا چهار ماه وقت انگشت نگاری تعیین و شما میتوانید بعد از انگشت نگاری نهایتا یک هفته مدارک شهروندی و پاسپورت خود که به ادرس قانونی شرکت ارسال میگردد را دریافت کنید .در پروسه اخذ شهروندی با وکالت کاری که از طرف شما به وکیل حقوقی شرکت تسلیم میگردد کلیه مراحل توسط وکیل پیگیری خواهد شد و نیازی به حضور شخص سرمایه گذار جز مرحله انگشت نگاری نخواهد بود .

شما تا سه سال حق فروش را از خود سلب میکنید ولی پس از گذشت این زمان مجاز به فروش املاک خود به هر میزان و هر شخص حقوقی و حقیقی خواهید بود و دولت ترکیه با رعایت کامل قانون مالکیت خصوصی هیچ مانعی برای شما ایجاد نمی کند. قانون کشور ترکیه محدودیتی در خصوص اخذ تابعیت های دیگر ندارد و شما میتوانید تابعیت کشورهای دیگر را نیز دریافت کنید .شما وقتی شهروند ترکیه شوید دیگر نیازی به اجازه کار ندارید و دقیقا یک شهروند ترک محسوب میشوید .

یکی دیگر از موارد مهم در اخذ تابعیت ترکیه انتخاب نام و نام خانوادگی جدید ست که قانون این موضوع را در اخذ شهروندی برای اتباع خارجی مجاز دانسته است .تابعیت اخذ شده از هر نسل به نسل های بدی نیز قابل انتقال هست و شما بطور کامل و بدون تفاوت یک شهروند ترک هستید.

 

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ شهروندی :

ترجمه های ذیل باید به زبان ترکی استانبولی توسط دارالترجمه رسمی انجام و به تایید دادگستری و وزارت امور خارجه و در نهایت کنسولگری ترکیه در کشور مبدا تابعیت اولیه برسد.

مدارک مورد نیاز:

*پاسپورت ها با حداقل یک سال اعتبار زمانی

*شناسنامه ها بصورت کامل

*سند ازدواج و یا در صورت طلاق سندهای طلاق و ازدواج متفقا

*ترجمه گواهی فوت همسر در صورت فوت

*رضایت محضری هر دو والدین در خصوص اخذ شهروندی در صورت طلاق

*عکس بیومتریک ۱۲ قطعه با هر نوع پوشش دلخواه

*گواهی تجرد برای افراد مجرد

این گواهی در اصل ترجمه شناسنامه افراد مجرد ست که بنام برگه تجرد تایید و ترجمه میگردد

توجه داشته باشید قبل از سفر به ترکیه و تصمیم قطعی این مدارک را اماده و همراه داشته باشید که پروسه شهروندی شما تسریع گردد.

 

 

مطالب دیگر

نتیجه ای پیدا نشد

صفحه مورد نظر شما یافت نشد. سعی کنید جستجوی خود را انجام دهید یا از ناحیه بالا برای تعیین پست استفاده کنید.

پشتیبانی آنلاین!

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما از حساب‌های زیر تماس برقرار کنید.

  • خیر، کلیه خدمات مشاوره در کمپانی پایسان کاملاً رایگان می‌باشد.
  • کارشناسان ما در تایم کاری بلافاصله بعد از پیغام یا تماس شما، با شما ارتباط برقرار خواهند کرد!
SocialSocialSocialSocial