آزمون تافل چیست؟
شما این مقاله را درباره دانستی‌ها می‌خوانید.

صفحه اینستاگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

صفحه اینستاگرام دپارتمان تحصیلی

تلگرام دپارتمان سرمایه‌گذاری

تلگرام دپارتمان تحصیلی

بی‌شک مشهورترین و پرتکرارترین سوال در زمینه آزمون تافل سوال ” تافل چیست؟ “ است. آزمون تافل TOEFL که مخفف Test of English as a Foreign Language است یکی از آزمون‌های معتبر جهان است که تقریبا در تمامی کشورهای دنیا به رسمیت شناخته می‌شود و در صورت کسب نمره‌ی قابل قبول این آزمون متقاضیان می‌توانند از آن در جهت اهداف خود نظیر مهاجرت شغلی و یا تحصیلی استفاده کنند.
نمره آزمون تافل تقریبا در بیش از نه هزار دانشگاه در سطح جهان اعتبار داشته و همین ویژگی تافل را به یکی از معتبرترین آزمون‌ها بدل کرده است.
اعتبار آزمون تافل
اعتبار آزمون تافل به‌صورت رسمی دو سال است، به این معنی که تا دو سال پس از صدور نمره می‌توان آن را به مرکز مورد نظر ارائه داده و از مزایای آن بهره‌مند شد، اما در صورت گذشتن این مدت باید مجددا در آزمون شرکت کرده و نمره‌ جدیدی را کسب نمایید.
از نکات قابل توجه، استاندارد زمان برای شرکت مجدد در آزمون است. در صورتی که شما تصمیم به حضور مجدد در آزمون گرفته باشید پس از دوازده روز این امر برایتان مقدور خواهد بود، اما پیشنهاد می‌شود در این تصمیم عجله نکنید و پیش از حضور مجدد در آزمون حتما نقاط ضعف خود را تقویت کنید تا علاوه بر زمان، هزینه مالی این امتحان را مجدد از دست ندهید.
نحوه‌ برگزاری آزمون TOEFL
آزمون تافل در ایران به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود، البته شما برای شرکت در این آزمون می‌بایست به یکی از مراکز مورد تایید مراجعه نمایید. زمان تقریبی این آزمون سه ساعت و نیم خواهد بود، پس از گذشت دو ساعت از آزمون و اتمام بخش Listening شرکت‌کنندگان در آزمون یک فرصت ده دقیقه‌ای برای استراحت خواهند داشت.
لازم به ذکر است تمامی مراحل آزمون به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود. برخلاف آزمون آیلتس که بخش مکالمه در روزی جدا از آزمون اصلی برگزار می‌شود، بخش Speaking تافل در یک روز با سایر بخش‌ها انجام شده و نتیجه پس از بررسی به شما اعلام می‌شود.
ارزیابی تمامی مهارت‌ها در آزمون تافل در یک روز صورت می‌گیرد.

مطالب دیگر

سفارت خانه ها و کنسول گری های موجود در قبرس شمالی

سفارت خانه ها و کنسول گری های موجود در قبرس شمالی

اگر مایل هستید بدانید خدمات کنسولگری برای ایرانیان در قبرس شمالی چگونه انجام می شود جهت اطلاع شما عزیزان، کنسولگری ایران در قبرس شمالی به‌ عنوان نماینده‌ی رسمی جمهوری اسلامی ایران یک‌باردرهفته، روزهای چهارشنبه دریکی ازدانشگاه های قبرس شمالی حضورپیدا میکند. کنسولگری...

نحوه‌ی رجیستری تلفن همراه در قبرس شمالی

نحوه‌ی رجیستری تلفن همراه در قبرس شمالی

دریافت سیم‌کارت جدید و رجیستری تلفن همراه همانطور که همه می‌دانیم امروزه ارتباط از طریق نلفن همراه امری ضروری است.تصور کنید چه در محل کار چه محل تحصیل و درکل بیرون از خانه نیاز به نلفن همراه می‌باشد و تمامی کارهای روزمره‌ی ما با تلفن همراه انجام می‌شود، همچنین در خصوص...

خرید ماشین در قبرس شمالی

خرید ماشین در قبرس شمالی

یکی از ایرادات اساسی قبرس شمالی سیستم حمل و نقل عمومی میباشد. این کشور به جهت جمعیت کم، مسافت های کوتاه و همچنین قیمت بسیار کم اتومبیل توجهی به ارتقاء سیستم حمل نقل عمومی نکرده است. لذا افرادی که به دنبال اقامت بیش از یک سال در قبرس شمالی هستند بهتر است به فکر خرید یک...

پشتیبانی آنلاین!

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما از حساب‌های زیر تماس برقرار کنید.

  • خیر، کلیه خدمات مشاوره در کمپانی پایسان کاملاً رایگان می‌باشد.
  • کارشناسان ما در تایم کاری بلافاصله بعد از پیغام یا تماس شما، با شما ارتباط برقرار خواهند کرد!
SocialSocialSocialSocial